martes, 4 de marzo de 2014

CARTA DE RECLAMACIÓ DE PAGAMENT

Quan en la nostra empresa no disposem de recursos humans, materials i financers per realitzar una gestió de cobrament telefònica o mitjançant visites als clients que no paguen una comanda, la carta de reclamació de pagament pot resultar una eina molt útil.

EXEMPLE: COMERCIAL BARNA S.L escriu a FUSTERIA S.A per comunicar que el xec amb el qual ha pagat la factura ha estat retornat i els dona una possible solució: enviar un xec nou amb l'import de l'impagament més de les despeses de devolució. Data: 2 d'agost del 2014.



CARTA DE RECLAMCIÓ DE PAGAMENT

COMERCIAL BARNA S.L
C/ Vilanova, 2345
02558 BARCELONA
CIF: B-85425754
938546854
comercialbarnasl@gmail.com
www.comercialbarna.com


FUSTERIA S.A
C/ Major, 34
08439 Tarragona
CIF: A-86542542
Barcelona, 2 d'agost del 2014.
Assumpte: Carta de reclamació de pagament.


Benvolgut client,

Ja ha vençut el termini màxim concedit per fer front als pagaments que teniu pendents amb nosaltres i pensem que, degut a algun error, encara no hem rebut el ingrés corresponent.

Confiem que solucioneu la situació com abans millor, ja que fins ara no havíem tingut problemes d'aquest tipus amb la vostra empresa.

Atentament,











Albert García López,
Cap de vendes.

No hay comentarios :

Publicar un comentario