El client comunica al seu
proveïdor que ha rebut una part de la comanda sol·licitada, i vol posar en el
seu coneixement que varis dels articles no han arribat a la seva disposició. Li
sol·licita que siguin recanviats els productes que es citen en la carta de
sol·licitud de mercaderies.
EXEMPLE: FUSTERIA S.A escriu a COMERCIAL BARNA S.L, per comunicar que no han arribat alguns dels articles demanats, així doncs demana que els enviïn el més aviat possible. Data: 4 de juliol del 2014.
CARTA DE RECLAMACIÓ DE MERCADERIES O COMANDA INCOMPLETA
FUSTERIA S.A
C/ Major, 34
08439 Tarragona
CIF: A-86542542
954254786
fusteriasa@gmail.com
www.fusteriasa.com
EXEMPLE: FUSTERIA S.A escriu a COMERCIAL BARNA S.L, per comunicar que no han arribat alguns dels articles demanats, així doncs demana que els enviïn el més aviat possible. Data: 4 de juliol del 2014.
CARTA DE RECLAMACIÓ DE MERCADERIES O COMANDA INCOMPLETA
FUSTERIA S.A
C/ Major, 34
08439 Tarragona
CIF: A-86542542
954254786
fusteriasa@gmail.com
www.fusteriasa.com
COMERCIAL
BARNA S.L
C/
Vilanova, 2345
02558
BARCELONA
CIF:
B-85425754
Tarragona, 4 d'agost del 2014.
Assumpte: Carta de reclamació de
mercaderies o comanda incompleta.
Distingits senyors,
Avui mateix hem rebut la comanda
núm. 34 i hem observat que falta un dels productes que havíem sol·licitat.
Probablement la causa deu haver
estat un error del departament de magatzem, per la qual cosa us preguem que
realitzeu les gestions pertinents per solucionar el problema.
Esperem notícies vostres,
Atentament,
Mercè Rivera,
Cap de compres.
No hay comentarios :
Publicar un comentario